#1 Android : بازی Soccer Star

منوي اصلي
موضوعات
آرشيو
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
مطالب پربازديد
مطالب تصادفي
لينک دوستان
درباره وبسایت
سلام به میهن گیمرز خوش آمدید.موضوع این وبسایت فقط و فقط درباره ی بازی و موضوعات مرتبط با آن است.هدف ما برطرف کردن مشکلات گیمرها در رابطه با کرک و .... و همچنین نقد و بررسی بازیها, قرار دادن کاور(جلد) بازیها ,ترینر یا نسوزکننده,رمز,,بیان کردن مشکلات اجرایی و روش حل آنها و ....میباشد جهت درخواست کرک یا هرگونه مشکل دیگری پیام دهید یا در انجمن مطرح کنید. امیدواریم که از مطالب سایت بهره ببرید با تشکر
آمار سايت
آمار مطالب
کل مطالب : 83
کل نظرات : 110
آمار کاربران
افراد آنلاين : 7
تعداد اعضا : 36

کاربران آنلاين

آمار بازديد
بازديد امروز : 50
بارديد ديروز : 569
بازديد هفته : 2,115
بازديد ماه : 1,815
بازديد سال : 40,564
بازديد کلي : 457,950
امکانات
پشتيباني

74840599443760825783.jpg

جستجو
آخرين ارسال هاي انجمن

 

#1 Android

 

دانلود و بررسی بازی Soccer Star

 

 

 

ژانر : ورزشی

سازنده : Miniclip

لینک گوگل پلی : کلیک کنید

امتیاز در گوگل پلی : 4.3 از 5 از مجموع  413،720 رای

نسخه : 1.3.4

لینک دانلود : در ادامه مطلب

 

دقیقه آخر بازیه و توپ دست حریف شماست...اما اون توپ رو از دست میده .عجب شانسی برای یک برد شیرین .هدف گیری میکنید و شوت میزنید ..... و گـــــــــــــل بله گـــــــــــــل شما بازی را میبرید. Soccer Stars یا همان ستارگان فوتبال یک بازی با گیم پلی ساده و گرافیک عالی یک گزینه خوب برای دانلود و گذراندن وقت خود با آن است.در یک رقابت واقعی حریفان خود را از سرتاسر جهان به چالش بکشید و برنده جایزه بازی بشوید....

 

 

 

بررسی بازی به همراه لینک دانلود در ادامه مطلب

 

 

 برای مشاهده ی متن کامل به ادامه ی مطلب مراجعه کنید....

 

نویسنده: میهن گیمرز

 


 

برای معرفی اولین بازی به سراغ بازی بسیار جذاب Soccer Star میرویم . این بازی در ژانر ورزشی است و تونسته طرفداران زیادی رو به خودش جذب کنه سبک این بازی بین بیلیارد و فوتبال میباشد. به این صورت که دو بازیکن باید با هدف گیری مناسب و ضربه زدن به توپ به حریف خود گل بزنند.شما در این بازی میتوانید در رقابت های مختلف در کشور های گوناگون شرکت کنید و حریفان خود که بازیکنانی از سرتاسر جهان و یا از دوستان شما هستند را به چالش بکشید.با اکانت فیس بوک یا گوگل پلاس خود به بازی متصل شوید و دوستان خود را به رقابت دعوت کنید و به آنها نشان دهید که قهرمان واقعی چه کسی است و کاپ را با خود به خانه ببرید. اوه ... بله علاوه بر بازی آنلاین شما می توانید با یک دستگاه دیگر بصورت آفلاین به بازی بپردازید و از آن لذت ببرید.

 

شما همینطور میتوانید تیم خود را با ترکیب های متفاوت و ظاهرهای گوناگون تزیین کنید.یک نکته ی مهم و جالب در مورد این بازی این است که بر خلاف تمام بازیهای اندروید که باید پولی پرداخت کنید تا در بازی پیشرفت چشم گیری کنید در این بازی هیچ نیازی به پرداخت پول واقعی نیست . البته این بدان معنا نیست که چنین چیزی در بازی وجود ندارد بلکه با پرداخت پول شما فقط میتوانید آیتم های تزیینی و ترکیب های متنوع و بعضا غیر کاربردی بخرید و تاثیری در بازی شما نخواهند داشت.چیزی که در این بازی مهم است ایجاد موقعیت های گوناگون و ضربات درست به توپ است تا به هدف خود که همان گل زدن است برسید.

 

 

 

 

در ابتدا که وارد بازی میشوید هم میتوانید با اکانت میهمان به بازی بپردازید و هم میتونید با اکانت گوگل پلی خود و یا فیس بوک به بازی متصل شوید که گزینه ی دوم ترجیحا بهتر است زیرا تمام پروسه بازی شما در اکانت گوگل پلی یا فیس بوک ذخیره مشود و با پاک کردن بازی  از بین نمیرود . خود بازی ابتدا مقدار مشخصی به شما سکه و پول میدهد توجه کنید که هرگز سکه و پول خود را اوایل بازی خرج نکنید چون بعدا برای خرید ترکیب و اضافات بازی به کارتان می آید.علاوه بر این هر روز بازی به شما جایزه میدهد که یا بصورت دستگاه جایزه، باید شانس خود را امتحان کنید و یا بسته های شکلات را باز کنید و از درون آنها جایزه ببرید که مقدار جایزه ها در هر بار متفاوت است.

 

در این بازی دو مدل رقابت داریم . رقابت در یک تورنومنت 3 مرحله ای و یا رقابت در  یک بازی ساده  تک مرحله. برای ورود به هر بازی باید یک مقدار مشخص سکه به عنوان ورودی پرداخت کنید که ورودی ها به چند نوع تقسیم میشوند که بعدا به طور مفصل شرح میدهیم . مثلا برتری که تورنومنت ها نسبت به بازی های تکی دارند این است که با ورودی کم به جایزه بسیار بزرگی دست پیدا میکنید ولی از طرف دیگر رسیدن به مرحله فینال کمی دشوار است.

 

 

مقدار ورودی ها :


باید متذکر شد که نام کشورها اصلا مهم نیستند و فقط برای نام گذاری کاپ هاست

 

 

بازی های تکی: در بازیهای تکی فقط کافیست یک بازی را پیروز شوید

 

 


آل  این چلنج :

ورودی : تمام دارایی        جایزه : دو برابر دارایی

 

برزیل :

 ورودی : 25 سکه            جایزه : 50 سکه

 

آفریقای جنوبی :

ورودی : 100 سکه          جایزه : 200 سکه

 

روسیه  :

ورودی : 500 سکه          جایزه : 1000 سکه

 

کره - ژاپن  :

ورودی : 2500 سکه        جایزه : 5000 سکه

 

انگلستان  :

ورودی : 10،000 سکه     جایزه : 20،000 سکه

 

ایتالیا  :

ورودی : 50،000 سکه     جایزه : 100،000 سکه

 

آمریکا

ورودی : 100،000 سکه    جایزه : 200،000 سکه

 

اسپانیا  :

ورودی : 500،000 سکه    جایزه : 1،000،000 سکه

 

 

بازی های تورنومنت: در بازیهای تورنومنت باید 2 بازی را پیروز شوید تا به بازی سوم یا همان فینال برسید و این کار را کمی سخت میکند.

 



برزیل :

ورودی : 200 سکه            جایزه : 1000 سکه

 

آفریقای جنوبی  :

ورودی : 3000 سکه          جایزه : 18،000 سکه

 

روسیه :

ورودی : 5000 سکه          جایزه : 30،000 سکه

 

 

 

 

حال سوال اینجاست که برای پیروزی به چند گل نیاز میباشد؟

 

 

  در بازیهای تکی معیار پیروزی فقط تعداد گلهاست ولی در بازی های تورنومنت برای جلوگیری از طولانی شدن بازی و منتظر ماندن بازیکنان دیگر علاوه بر تعداد گل زمان هم معیار میباشد.

 

 

بازی های تکی: در بازیهای تکی فقط کافیست یک بازی را پیروز شوید

 


آل  این چلنج :

4 گل

 

برزیل :

2 گل

 

آفریقای جنوبی  :

2 گل

 

روسیه :

3 گل

 

کره - ژاپن :

 3 گل

 

انگلستان  :

3 گل

 

ایتالیا :

3 گل

 

آمریکا  :

3 گل

 

اسپانیا  :

3 گل

 

 

بازی های تورنومنت: محدودیت زمانی در تمامی بازی ها برای هر بازیکن 2 دقیقه می باشد.اگر این 2 دقیقه برای یک بازیکن تمام شود حتی اگر از نظر تعداد گل جلو باشد ، او باز هم خواهد باخت.

 


برزیل :

2 گل

 

آفریقای جنوبی :

2 گل

 

روسیه :

2 گل

 

 

نحوه بازی چگونه است؟

 

گیم پلی این بازی همانند اکثر بازی های اندروید بسیار ساده و ابتدایی، فقط کافیست یکی از مهره ها را بگیرید و در جهت دلخواه بکشید و ضربه بزنید. زمانی که برای ضربه زدن هر بازیکن تعیین شده بین 10 تا 15 ثانیه میباشد اگر این زمان تمام شود حرکت شما بی استفاده می ماند و نوبت تیم حریف میشود. چیزی که آن را از بقیه بازیهای اندروید متمایز میکند استراتژی و تفکریست که باید قبل از ضربه زدن داشته باشیم و اینکه چگونه و به کجای توپ ضربه بزنیم تا با چه زاویه ای توپ پرتاپ شود اصطلاحا چگونه نشانه گیری کنیم(همانند بازی بیلیارد).

 

چند تاکتیک مهم در بازی : این تاکتیک ها فقط بر اساس تجربه بدست می آیند.

 

 

1- با انتخاب یک ترکیب مناسب قبل از شروع بازی میتوانید یک موقعیت خطرناک از همان ابتدا ایجاد کنید. ( خود بازی به شما 2 ترکیب رایگان میدهد و ترکیب های جدید را میتوانید با سکه ها و پولهایی که در طول بازی بدست می آورید بعدا خریداری کنید )

 

2- قبل از ضربه زدن به توپ باید موقعیت مهره های حریف و توپ و مهره های خودتان را در نظر بگیرید تا توپ بعد از ضربه در موقعیتی به ضرر خودتان قرار نگیرد.

 

3- وقتی توپ کنار و وسط دیواره هاست مهره خود را با زاویه ای تقریبا 45 تا 60 درجه (بستگی به مکان توپ و مهره شما دارد و این مقدار فقط مال زمانیست که توپ وسط دیوار باشد) به کنار توپ با تمام قدرت بزنید در صورتی که مانعی در سر راه توپ نباشد مستقیم وارد گل میشود.ضربه زدن به کنار توپ باعث کات دار شدن شوت هم میشود.

 

4- زمانی که توپ به گوشه دروازه شما میرسد حتما یک مهره را برای دفاع کنار تیر مربوط به همان گوشه قرار دهید تا مانع گل زدن حریف شود و در مراحل بعد سعی کنید توپ را از دروازه دور کنید.

 

5- وقتی توپ بر روی خط دروازه شما قرار دارد و شما اگر به توپ ضربه بزنید وارد گل میشود در اینجا فقط و فقط باید از ضربه زدن مهره به ته دروازه استفاده کرد تا با برخورد مهره به ته دروازه برگشت کند و به توپ بخورد و از خط دور شود.(گاهی اوقات از کناره های دروازه هم میتوانید استفاده کنید به جای ته دروازه)

 

6- گاهی اوقات مهره حریف بین مهره شما و توپ قرار دارند با کمی زرنگی و زاویه بندی مناسب میتوانید با ضرب زدن به مهره حریف یک موقعیت خطرناک و حتی گل ایجاد کنید.

 

7- در تورنومنت ها به جای گل زدن میتوانید از تاکتیک اتلاف وقت استفاده کنید تا وقت حریف ( همان 2 دقیقه ) تمام شود و شما پیروز شوید.

 

8- در بازی کردن و ضربه زدن هرگز عجله نکنید چون بعدا برای خودتان دچار مشکل میشود.

 

9- .....

 

 

چند نکته که بهتر است بدانید :


1- در ابتدای بازی لول شما 1 است و هرچه بیشتر بازی کنید لول شما بالاتر می رود و طبیعی است که برد بیشتر از باخت در بالا رفتن لول شما موثر است.

 

2- تا زمانی که لول شما پایین است سعی کنید بازی هارا ببرید، چون وقتی لول آپ میشوید رقیبی با لول بالاتر مقابلتان قرار میگیرد و تجربه اش بیشتر است.

 

3- پول خود را در ابتدای بازی خرج نکنید که بعدا با آن بتوانید ترکیب های بهتر بخرید.البته ترکیب بیشتر در ابتدای بازی و بعد از هر گل که میخورید یا میزنید، موثر است و بعد از آن جای مهره ها در طول بازی تغییر میکند و کاربردی ندارد.

 

4- شما میتوانید دوستان خود را با استفاده از  آیدیشان ادد کنید و هرگاه خواستید آنها را به چالش بکشید.

 

5- این بازی جزء بازیهای اعتیاد آور است پس قبل از نصب این بازی از این موضوع آگاه باشید.

 

 

در آخر ضمن تشکر از اینکه این مطلب را مطالعه کردید، باید بگوییم که این بازی یکی از بهترین بازیهای اندروید در سبک خودش میباشد و دانلود آن را به همه شما پیشنهاد میکنیم.

 

 

دانلود فایل:

 

حجم فایل:    39.5 MB

لینک دانلود از سرور مگا :     Download Now

 

 

دانلود فایل از طریق QR CODE :

 

 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------- » برای مطرح کردن موضوعی در رابطه با این پست در انجمن کلیک کنید
---------------------------------------------------------------------------------------------------------- درباره : نقد و بررسی , نقد و بررسی بازیهای جدید , دانلود , دانلود بازیهای جدید , بازی اندروید , ورزشی , طبقه بندی مطالب بر اساس حروف , S ,
---------------------------------------------------------------------------------------------------------- برچسب ها : دانلود بازی موبایل , موبایل , بازی , اندروید , فوتبال , ساکر استارز , ساکر استار , استار , نقد و بررسی بازی , راهنمای بازی , soccer stars , soccer , stars , download , android games , games , free , free game ,
---------------------------------------------------------------------------------------------------------- تعداد بازدید از این مطلب : 1797
تاريخ : یکشنبه 28 دی 1393 | نويسنده : فرهاد | نظرات (2)
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

مطالب مرتبط
آخرين مطالب ارسالي
نرم افزار رایگان مدیریت گیم سنتر - کلوب یار تاريخ : جمعه 25 مهر 1399
بخش اختصاصی بازی PES در میهن گیمرز تاريخ : پنجشنبه 25 دی 1393
بخش اختصاصی بازی های اندروید تاريخ : پنجشنبه 25 دی 1393
حل مشکلات نصب و اجرای The Sims 4 تاريخ : شنبه 11 بهمن 1393
#1 Android : بازی Soccer Star تاريخ : یکشنبه 28 دی 1393
عنوان GTA V تاکنون 32.5 میلیون نسخه فروش داشته است تاريخ : سه شنبه 15 بهمن 1392
Patch جدید بازی Assassin's Creed IV با حجمی بالا منتشر شد تاريخ : سه شنبه 15 بهمن 1392
تصاویر جدید از بازی ایرانی تاريخ : سه شنبه 15 بهمن 1392
در DLC بازی BioShock الیزابت همانند بوکر نخواهد بود تاريخ : دوشنبه 21 مرداد 1392
Splinter Cell: Blacklist بزودی منتشر خواهد شد تاريخ : دوشنبه 21 مرداد 1392
ارسال نظر براي اين مطلب
اين نظر توسط دانلود ریمیکس آهنگ + اورجینال (دلدار موزیک) در تاريخ 1400/12/20 و 23:53 دقيقه ارسال شده است

با سلام و احترام خدمت شما دوست گرامی وب زیبایی دارید و مطالبتون هم زیباست ، امیدوارم هر روز بیشتر از دیروزتون پیشرفت کنید و بازدیدهاتون ده ها برابر بشه ، امیدوارم شما هم به وب بنده سر بزنید http://music.5kb.ir

اين نظر توسط shayan021 در تاريخ 1394/10/02 و 23:49 دقيقه ارسال شده است

سلام من که بازی میکنم یه لول 7 بامن میفته بعد یه مهره قوی داره چجوری میشه خرید اوایل بازی
پاسخ : سلام
از چه نظر منظورتون هست؟


کد امنیتی رفرش