بازی مرموز آقای خاص

منوي اصلي
موضوعات
آرشيو
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
مطالب پربازديد
مطالب تصادفي
لينک دوستان
درباره وبسایت
سلام به میهن گیمرز خوش آمدید.موضوع این وبسایت فقط و فقط درباره ی بازی و موضوعات مرتبط با آن است.هدف ما برطرف کردن مشکلات گیمرها در رابطه با کرک و .... و همچنین نقد و بررسی بازیها, قرار دادن کاور(جلد) بازیها ,ترینر یا نسوزکننده,رمز,,بیان کردن مشکلات اجرایی و روش حل آنها و ....میباشد جهت درخواست کرک یا هرگونه مشکل دیگری پیام دهید یا در انجمن مطرح کنید. امیدواریم که از مطالب سایت بهره ببرید با تشکر
آمار سايت
آمار مطالب
کل مطالب : 83
کل نظرات : 110
آمار کاربران
افراد آنلاين : 5
تعداد اعضا : 36

کاربران آنلاين

آمار بازديد
بازديد امروز : 282
بارديد ديروز : 569
بازديد هفته : 2,347
بازديد ماه : 2,047
بازديد سال : 40,796
بازديد کلي : 458,182
امکانات
پشتيباني

74840599443760825783.jpg

جستجو
آخرين ارسال هاي انجمن

 

بررسی بازی The Phantom Pain

 

آیا The Phantom Pain همان Ground Zeroesاست یا یک نسخه جدیدتر از سری بازی های Metal Gear Solid ؟؟؟؟

 

 

برای مشاهده ی متن کامل به ادامه ی مطلب مراجعه کنید....

 

این بررسی فوق العاده را از دست ندهید

نویسنده: مجید نوردوست

 

 

هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) را باید آقای خاص دنیای بازی های کامپیوتری بنامیم. او به تازگی بازی Metal Gear Solid: Ground Zeroes را معرفی کرد که سر و صدای زیادی نیز بپا کرد، اما در مراسم VGA 2012 ما دمویی از یک بازی به نام The Phantom Pain را مشاهده کردیم که اکثر کارشناسان صنعت بازی بر این باور هستند که این بازی Metal Gear Solid 5 است! حال می خواهیم بررسی کنیم که The Phantom Pain همان Ground Zeroes است یا یک نسخه جدیدتر از سری بازی های Metal Gear Solid.

درد بازوی دیوید هیتر (David Hayter)

دو شخصیت Solid Snake و Big Boss را با صدای آقای دیوید هیتر می شناسیم. او در صفحه Twitter خود درباره تریلر بازی The Phantom Pain این چنین نوشته است: "با دیدن این تریلر در بازوی خودم احساس درد کردم!"

آنالیزهای شگفت انگیز

اما بعد از انتشار این تریلر، یکی از کاربران NeoGAF آنالیزهای جالبی را روی آن انجام داد. او می گوید: "زمانی که در این تریلر نوشته می شود Two Phantoms Born From Fox اولین نشانه ای است که این بازی به عنوان Metal Gear Solid: Ground Zeroes اشاره می کند. همچنین در صحنه ای از این تریلر مشاهده می کنیم که Snake یا Big Boss در سمت چپ تصویر در حالی دیده می شود که به شکل بدی سوخته است."

بعد از این صحنه باید به Goggleهای Snake در اولین تریلر منتشر شده از Ground Zeroes اشاره کنیم. لباس MSF شخصیت Big Boss که در این تریلر بر تن داشت نیز بسیار جالب بود. این لباس اولین بار در بازی Metal Gear Solid: Portable Ops مشاهده شده بود و به شکل بسیار شگفت انگیزی به آن چیزی که Big Boss پوشیده، شبیه است. همچنین باید به این موضوع نیز اشاره کرد که بازی Portable Ops قبل از زمانی است که Big Boss از اتفاقات عجیبی که در The Phantom Pain رخ می دهد، زجر می کشد. اتفاقاتی که او را وارد یک پروژه بسیار وحشتناک می کنند.

یکی دیگر از نشانه های بازی، زمانی بود که کوجیما تصویری از یک تصادف را در صفحه Twitter خود منتشر کرد که مربوط به قسمت Mo-Cap بازی در ماه ژوئن می شد. تصویری که دقیقاً مربوط به صحنه زیر می شود. در تصویر بعدی نیز دکتر کیو مارو (Kio Marv) از بازی Metal Gear 2: Solid Snake را مشاهده می کنید که برای پلتفرم MSX عرضه شده بود. این موضوع نیز همیشه بخشی از حماسه MGS بوده است. بازی ای که در سال 1990 در ژاپن عرضه شده بود. در آن بازی مارو یک سوخت جدید که OILIX نام داشت را خلق کرده بود. او توسط مزدوران زنگباری دزدیده می شود. گروهی که زیر نظر Big Boss کار می کردند. صحنه ای که در The Phantom Pain مشاهده می کنید، دقیقاً بیانگر آن بازی است. آیا در این بازی مشاهده می کنیم که Snake جوان، رو در روی Big Boss قرار می گیرد؟

یک نمایش شگفت انگیز در VGA 2012

زمان زیادی از نمایش دموی Ground Zeroes نمی گذشت، اما خیلی ها علاقه مند بودند که اطلاعات بیشتری از این بازی داشته باشند و صحنه های دیگری را از آن مشاهده کنند. این انتظار به نظر در مراسم VGA امسال به پایان رسید. تریلر جدید بازی GZ تحت نام The Phantom Pain به نمایش درآمد. بازی ای که برای کنسول های نسل بعد و به نام استودیوی Moby Dick ساخته می شود. همچنین کارگردان این بازی یک فرد سوئیسی به نام جوآکیم مورگن (Joakim Morgen) است. از این نام می توان 2 نام دیگر که Kojima و Ogre هستند را استخراج کرد. بازی ای از سوی Kojima که Project Ogre نام دارد! نام Joakim همان مدل به هم ریخته شده Kojima است. آقای کوجیما در مراسم VGA امسال حضور داشت. نکته جالب اینجا بود که افرادی که با او در این مراسم بودند، پیراهن هایی به تن داشتند که Moby Dick Studios روی آن نقش بسته بود.

این موضوع دلیل دیگری بود که این بازی به سری Metal Gear Solid ارتباط ویژه ای پیدا می کند. همچنین کاملاً مشخص است که این بازی روی موتور FOX Engine پردازش شده است. هنوز مشخص نیست که این تریلر مربوط به بازی Ground Zeroes یا Metal Gear Solid 5 می شود، اما خود کوجیما به این موضوع اشاره کرده بود که این بازی از یک پیش درآمد به یک چیز دیگر تبدیل خواهد شد. در این تریلر مشاهده کردیم که شخصیت Snake در کما بود. بعد از اتفاقاتی که در MGS 3 رخ می دهد، Snake دچار حادثه ای شد که به واسطه آن به کما رفت. در مدتی که او در کما بود، سرباز دیگری با DNA او به وجود آمد. یک قهرمان دیگر و سربازی به شجاعت پدرش.

Big Boss که در کما بود در پروژه ای به نام Enfants Trribles مورد استفاده قرار گرفت. در این پروژه 3 فرزند بیولوژیکی از او به وجود آمدند. بچه هایی که Solid Snake ،Liquid Snake و George Seas که به Solidus Snake معروف بود، نام داشتند. اما زمانی که Big Boss از کما خارج می شود، از شدت جراهاتی که این پروژه به او وارد کرده، بسیار ضعیف شده است. گروه The Patriots اکنون سازمانی به نام Militaires sans Frontieres را به وجود آورده اند. سازمانی که 3 سال بعد از اتفاقات بازی Metal Gear Solid: Peace Walker به وجود آمد. به همین دلیل The Phantom Pain می تواند به اتفاقاتی بعد از Peace Walker ارتباط داشته باشد.

گلبرگ های سفید

زمانی که Big Boss از کما بیدار می شود، گلبرگ های سفیدی را مشاهده می کند. به نظر می رسد که او هنوز از اتفاقاتی که در زمان مرگ Boss رخ داد، ناراحت است و تأثیر زیادی روی او گذاشته اند. این گلبرگ های سفید را در قبلاً در جایی دیده بودیم که Snake با Boss مبارزه می کند و او را از بین می برد، اما هنوز یک سوال مطرح است. چرا Snake یک دست مصنوعی دارد؟ چرا او این دست را در Peace Walker نداشت؟ چرا کوجیما در این لحظه درباره این اتفاق صحبت می کند؟ شاید قبلاً به این موضوع اشاره کرده است؟ کوجیما دست به هر کاری می زند و شاید این دست یکی از توهماتی باشد که Snake پس از به هوش آمدن از کما مشاهده می کند.

یکی از سربازهای مورد علاقه ما

در اینجا باید به یکی از قهرمان های Terminator سلام کنیم. کوجیما بارها گفته بود که شخصیت Solid Snake را با الگوبرداری از قهرمان فیلم های Terminator، آقای کایل ریس (Kyle Reese) طراحی کرده و او را در بازی Metal Gear که برای MSX ساخته شده بود، قرار داد.

یک شخصیت آشنا!

زمانی که شخصیت The Phantom Pain روی زمین می افتد، بسیار آشنا به نظر می رسد. آیا ما او را قبلا دیده ایم؟ او Snake است!

نویسنده: مجید نوردوست

---------------------------------------------------------------------------------------------------------- » برای مطرح کردن موضوعی در رابطه با این پست در انجمن کلیک کنید
---------------------------------------------------------------------------------------------------------- درباره : نقد و بررسی , نقد و بررسی بازیهای جدید , طبقه بندی مطالب بر اساس حروف , T ,
---------------------------------------------------------------------------------------------------------- برچسب ها : نقدو بررسی بازی The Phantom Pain , نقد , بررسی , بازی The Phantom Pain , نقد بازی The Phantom Pain , آیا The Phantom Pain ,
---------------------------------------------------------------------------------------------------------- تعداد بازدید از این مطلب : 685
تاريخ : جمعه 24 آذر 1391 | نويسنده : فرهاد | نظرات (0)
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

مطالب مرتبط
آخرين مطالب ارسالي
نرم افزار رایگان مدیریت گیم سنتر - کلوب یار تاريخ : جمعه 25 مهر 1399
بخش اختصاصی بازی PES در میهن گیمرز تاريخ : پنجشنبه 25 دی 1393
بخش اختصاصی بازی های اندروید تاريخ : پنجشنبه 25 دی 1393
حل مشکلات نصب و اجرای The Sims 4 تاريخ : شنبه 11 بهمن 1393
#1 Android : بازی Soccer Star تاريخ : یکشنبه 28 دی 1393
عنوان GTA V تاکنون 32.5 میلیون نسخه فروش داشته است تاريخ : سه شنبه 15 بهمن 1392
Patch جدید بازی Assassin's Creed IV با حجمی بالا منتشر شد تاريخ : سه شنبه 15 بهمن 1392
تصاویر جدید از بازی ایرانی تاريخ : سه شنبه 15 بهمن 1392
در DLC بازی BioShock الیزابت همانند بوکر نخواهد بود تاريخ : دوشنبه 21 مرداد 1392
Splinter Cell: Blacklist بزودی منتشر خواهد شد تاريخ : دوشنبه 21 مرداد 1392
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش