برای شرف، برای روم

منوي اصلي
موضوعات
آرشيو
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
مطالب پربازديد
مطالب تصادفي
لينک دوستان
درباره وبسایت
سلام به میهن گیمرز خوش آمدید.موضوع این وبسایت فقط و فقط درباره ی بازی و موضوعات مرتبط با آن است.هدف ما برطرف کردن مشکلات گیمرها در رابطه با کرک و .... و همچنین نقد و بررسی بازیها, قرار دادن کاور(جلد) بازیها ,ترینر یا نسوزکننده,رمز,,بیان کردن مشکلات اجرایی و روش حل آنها و ....میباشد جهت درخواست کرک یا هرگونه مشکل دیگری پیام دهید یا در انجمن مطرح کنید. امیدواریم که از مطالب سایت بهره ببرید با تشکر
آمار سايت
آمار مطالب
کل مطالب : 83
کل نظرات : 110
آمار کاربران
افراد آنلاين : 4
تعداد اعضا : 36

کاربران آنلاين

آمار بازديد
بازديد امروز : 129
بارديد ديروز : 569
بازديد هفته : 2,194
بازديد ماه : 1,894
بازديد سال : 40,643
بازديد کلي : 458,029
امکانات
پشتيباني

74840599443760825783.jpg

جستجو
آخرين ارسال هاي انجمن

برای شرف، برای روم - Ryse: Son of Rome

 

 

با فناوری جدید و توسعه صنعت بازی های کامپیوتری و تکنولوژی، بازیسازان قدرت ساخت یک بازی را به دیگر رقیبان خود نشان می دهند که بسیاری از آن ها از پیچیدگی خاصی برخوردار و بعضی دیگر در کمال سادگی بی نظیر هستند. از کودکی آرزوی این را داشتم تا بتوانم احساس یک شمشیرزنی ناب را تجربه کنم، اما هیچ وقت این آرزو به حقیقت نپیوست. مدت ها بعد، بازی ای تحت عنوان Sport Champion ساخته و منتشر شد که در آن می توانستم به کمک یک Move، این کار را انجام دهم، اما زیاد واقعی به نظر نمی رسید. در کنفرانس Microsoft در E3 امسال، عنوانی جدید و خارق العاده معرفی شد که ترکیبی از چند سبک مختلف بود.

 


برای مشاهده ی متن کامل و عکسهای زیبای این بازی به ادامه ی مطلب مراجعه کنید....

نویسنده: نوید زهره وندی


 

Ryse: Son of Rome که عنوان جدید استودیوی Crytek است، به طور انحصاری برای کنسول Xbox One منتشر خواهد شد. چیزی که در این بازی بیشتر به چشم می آید، استفاده از ترکیب سبک های Hack & Slash ،QTE و... با یکدیگر است که نوید یک اکشن ناب را می دهد. Ryse مانند دیگر هم سبکان خود، از قهرمانان تاریخی استفاده خواهد کرد. داستان درباره فرمانده ای رومی با نام ماریوس تیتوس (Marius Titus) است که در دوران کودکی رنج و دردهای بسیاری را تحمل کرده، اما حالا برای شرف و وطنش می جنگد. با توجه به تریلر نمایش داده شده، شما قادر خواهید بود تا به سربازان تحت فرمان خود، دستور بدهید. مثلاً اینکه در مقابل تیرهای دشمن لژیون هایی (Tetsudo) بسازند که از شما حفاظت شود.

سپس سریعاً اقدام به پرتاب نیزه های خود به طرف دشمن کنند. سوات یرلی (Cevat Yerli) رئیس Crytek می گوید: "ماریوس فرمانده ای است که می خواهد مردان خود را زنده نگه دارد." جدا از این المان خاص و عالی، مبارزات تن به تنی که بین شما و دار و دسته دشمن شکل می گیرند، حرف اول را در جذابیت گیم پلی می زنند. در همین زمان است که سیستم QTE بر بالای سر دشمنان روشن شده و ماریوس با یک ضربه می تواند کار آن ها را یکسره کند. گیم پلی Ryse در قسمت اکشن، از سری Batman الگوبرداری کرده که اگر خوب پرداخته شود، عالی خواهد شد. در کنار استفاده از شمشیر، می توانید از سپر و اعضای بدن خود نیز استفاده کرده و تجربه یک جنگ رومی و باستانی را کسب کنید.

هنوز معلوم نیست که بازیکن قابلیت لگد زدن را خودش در دست خواهد داشت یا بازی گاهی اوقات اجازه این کار را به او می دهد. نکته قابل تحسین این بازی، استفاده از Kinect 2 است. به این صورت که کلیه فرمان های صوتی را می توان به وسیله این تکنولوژی به گوش سربازان خود برسانید، اما تا کنون معلوم نشده که آیا ضربات را هم می توان با این کنترلر حسی انجام داد یا خیر. یرلی می گوید: "وقتی Kinect به بازار آمد، به ما اجازه چند کار مختلف را داد. ما به بررسی آن پرداختیم و متوجه شدیم که تا حدی درست و منطقی نیست. بنابراین آن را به سبک سوم-شخص منتقل کردیم. صادقانه بگویم، من نمی خواهم که 4 یا 5 ساعت ایستاده بازی کنم و ترجیح می دهم که بازی کردن برایم نوعی استراحت و آرامش باشد."

 

 

مورد بعدی، استفاده Crytek از تکنولوژی جدید Microsoft یعنی SmartGlass و رابط کاربری TimeLine است. بدین صورت که پس از هر دقیقه و ثانیه، مشخصات کامل شما در هر مرحله از جمله: تعداد فنون و ضربات، تعداد مرگ و عملکردهای دیگر، در پروفایلتان در XBL ثبت خواهد شد و خواهید توانست امتیازات کسب کرده خود را به دیگر دوستانتان نشان دهید. یرلی در اینباره می گوید: "این راه چند رسانه ای، روشی برای به اشتراک گذاشتن امتیاز بدست آمده شما در طول بازی است." این امر واقعاً جالب است و اراده شما را برای زدن ضربات بیشتر به دشمن، قوی خواهد کرد و رقابت تنگاتنگی را با دوستان خود خواهید داشت.

در بخش تک نفره یا چندنفره، امتیازهایی را کسب می کنید که می توانید در مواقع گوناگونی آن ها را خرج کنید. شاید بتوانید شمشیر خود را ارتقاء داده یا زره خود را مقاوم تر کنید. از همان ابتدای عمر Crytek تا به حال، Ryse بزرگترین پروژه آن ها محسوب خواهد شد. اما اندک تردیدی در من وجود دارد که آیا این استودیو به اشتباهاتی که در عناوین قبل، از جمله Crysis 3 انجام داده، پی برده یا خیر؟ بی شک همه ما، از توجه زیاد Crytek به بخش گرافیک خبر داریم. از همان قسمت اول Crysis تا قسمت سوم، شاهد پیشرفت چشمگیر گرافیک این عنوان بودیم که محیط های پرجزئیات و چهره پردازی عالی از ویژگی های این سری بودند. اما جدا از گرافیک، این استودیو توجه زیادی به بخش گیم پلی نداشت.

 

 

به همین خاطر باز هم قسمت سوم نتوانست رضایت طرفداران را جلب کند. با این حال، آن ها بار دیگر سعی در ایجاد گرافیکی اینچنینی در Ryse را دارند. حالا در نسل هشتم با وجود 8 گیگ RAM و سخت افزاری قوی تر، دست Crytek برای خلق لوکیشن هایی پرجزئیات تر و بی نظیر باز است. آن ها با نمایشی In-Game از محیط بازی، نشان دادند که شایستگی کامل برای خلق یک گرافیک فنی را دارند. محیط های شلوغ و پرهرج و مرج، جزئیات دقیق صورت و افکت های مختلف از جمله آتش و خون، همگی ویژگی های خوب Ryse هستند. با وجود صدها سرباز بربری و رومی، باز هم این بازی تسلیم افت فریم نخواهد شد و Crytek را سربلند از میدان رقابت خارج می کند.

یرلی گفته که آن ها از تکنولوژی نسل آینده یعنی ضبط عملکرد (Performance Capturing) استفاده خواهند کرد که برای بار نخست در بازی های کامپیوتری به کار رفته است. او در اینباره گفته: "هر حرکتی که شما در بازی انجام بدهید، هر شمشیری و سپری که بزنید، توسط یک هنرپیشه یا بدلکار صورت گرفته اند. آخرین تکنولوژی این نسل در مورد ضبط حرکات (Motion Capture) بود، اما در نسل بعدی و در حال حاضر در مورد ضبط عملکرد است." Ryse عنوانی پرطرفدار و اکشنی وسیع خواهد بود که ورقی از حوادث و جنگ های روم را با فرماندهی ماریوس تیتوس به نمایش درخواهد آورد. خیلی ها به این بازی امید دارند، اما معلوم نیست که آیا بار دیگر شاهد بدقولی Crytek از یک گیم پلی خوب خواهیم بود؟

 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------- » برای مطرح کردن موضوعی در رابطه با این پست در انجمن کلیک کنید
---------------------------------------------------------------------------------------------------------- درباره : اخبار , اخبار دنیای بازی ,
---------------------------------------------------------------------------------------------------------- برچسب ها : Ryse: Son of Rome , Ryse , Son of Rome , Ryse: Son of Rome بازی , اخبار بازی Ryse: Son of Rome , Ryse: Son of Rome خبر باز ,
---------------------------------------------------------------------------------------------------------- تعداد بازدید از این مطلب : 413
تاريخ : چهارشنبه 26 تیر 1392 | نويسنده : فرهاد | نظرات (0)
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

مطالب مرتبط
آخرين مطالب ارسالي
نرم افزار رایگان مدیریت گیم سنتر - کلوب یار تاريخ : جمعه 25 مهر 1399
بخش اختصاصی بازی PES در میهن گیمرز تاريخ : پنجشنبه 25 دی 1393
بخش اختصاصی بازی های اندروید تاريخ : پنجشنبه 25 دی 1393
حل مشکلات نصب و اجرای The Sims 4 تاريخ : شنبه 11 بهمن 1393
#1 Android : بازی Soccer Star تاريخ : یکشنبه 28 دی 1393
عنوان GTA V تاکنون 32.5 میلیون نسخه فروش داشته است تاريخ : سه شنبه 15 بهمن 1392
Patch جدید بازی Assassin's Creed IV با حجمی بالا منتشر شد تاريخ : سه شنبه 15 بهمن 1392
تصاویر جدید از بازی ایرانی تاريخ : سه شنبه 15 بهمن 1392
در DLC بازی BioShock الیزابت همانند بوکر نخواهد بود تاريخ : دوشنبه 21 مرداد 1392
Splinter Cell: Blacklist بزودی منتشر خواهد شد تاريخ : دوشنبه 21 مرداد 1392
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش